tolong epol kumpul duit~

26 Ogos 2010

Sharing Experience



Hola kepada semua...

Apa kabar semua (viewer2 & my follower)??? Hopefully korang semua okey2 kannn.....Sebenarnya dah lama epol memikirkan pasal bende2 nie tp nak buat macam mana kan...asyik busy 24 jam jerr tambah pulak tenet low memanjang so hasrat epol tu berkubur jer laaaa without any action.....(tiba2 feeling2 nak cakap english kannn)
FYI, Epol nie sebenarnya nak kata sangat aktif tapi tak jugak maybe ala2 suam2 kuku...tapi ala2 suam2 kuku
pon ramai org kat sini cakap yang epol nie dah macam ala2 tulang belakang kat universiti epol. So on that situation, epol sangat2 nak share dgn semua (viewer, reader and my follower) tentang apa yang telah epol buat di sepanjang cuti sem lepas.....yeaaaLaaaa.....3 bulan cuti beb, tapi sempat 2 minggu jer kat kampung hinggakan bos-bos (dato mie dan datin rohai) kat umah (kelantan) bisangggg jer asyik call tanya bila nak balik cuti kat umah.......mula2 tu epol taknak tau pulang tapi bila mak epol dah start menjiwwai watak perempuan sedih "Abe nie bilo nok balik dumoh...!!! Doh tok ingat doh ko ma dgn ayoh.....ma tokser anok2 ma de kijo sapar tok ingat doh nok balik dumoh seksok" (harap2 korang faham ek). Lepas jer dgr kata2 berhelah itu, epol terus ambik ticket pulang ke kelantan..... anak mak la katakan....So untuk my follower and viewer semua, epol harap korang dapat tunggu pengalaman epol sewaktu menjadi pengarah taktikal penajaan dan juga pengarah pemasaran untuk prorgam yg telah mengangkat nama UTM di Indonesia, Brunei dan juga negara kita Malaysia.....

Gambar epol di Old Lady, Miri, Sarawak sewaktu mengikuti program "TransBorneo Biodiesel Expedition'10"

Personally, hanya satu rangkap kata2 yg mampu epol olahkan untuk menyatakan isi hati epol berkenaan proram itu "KeNaNGan iNi aDaLah mILik sEmEnTara kIta berSaMa Di aTas muKa bUmi CipTaan TuHan yang mana sukar diuNGkapkaN oleh keMaNisan kaTa-kaTa teTapi haTi dan peRasaan yang menerokai ekSpedisi ini saHaja yang tAhu dan MengertI betaPa hebat, semangat dan MeleTopnya kita. HArgAiLah sahaBat-SahaBat dan TeMan-Teman yang Ku akan IngaTi sAmpai ke SyuRga......AmiN"

Tiada ulasan: