tolong epol kumpul duit~

05 Ogos 2009

Disini...



Gambar ketika epol, daph dan Radhiah ketika menyertai Pop Kuiz Merdeka 2008











Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua....


Hanya kata2 aluan biasa daripada epol agan rang azami sebelum saya memulakan langkah seterusnya di coretan yg lain....Apa yang saya ingin katakan di sini ialah marilah kita bersama2 memulakn pelayaran blog kearah satu matlamat bagi menonjolkan ciri2 sebenar masyarakat Malaysia yg berbilang kaum kerana saya percaya dengan wujudnya aset sedemikian, kita harus bersyukur dan menghargainya sebaik mungkin....Terima kasih kepada sahabat2 saya Nelson, Radi, Daphne, Mandy, L, Ashwene dan kepada semua yg mengenali saya...Tanpa hubungan satu malaysia yang erat ini, saya percaya bumi kita ini akan terus dimanipulasi oleh anasir2 luar yg hanya menunggu masa utk menjerat kita kembali....








Kawan2 epol di UTM











U're my BFF














my best frenz, Ashwene







EpOL AzaMi.......

Tiada ulasan: