tolong epol kumpul duit~

31 Mei 2010

Sebab dan Akibat

moHd SaIfuLruLLah

Hai teman-teman yang ku sayangi dan yang ku cintai,
Bak kata sinetron, Tasbih Cinta “Mari kita mulakan majlis yang seba indah ini dengan bacaan BASMALLAH”…..bismilahirahmanirahim….
Selepas saya bersarapan bersama family, saya terus melihat blog “all about epol”….tapi tiba2 hati kecil ini berasa amat sedih kerana Cuma seorang sahaja pengikut saya…”kecik hati epol ganteng”
Jadi, lebih satu jam mata saya berkebil2, hati bergundah gelana dan minda terus berpusingan memikirkan nasib blog saya ini….nak kata boring tak juga, nak kata tak hensem, tak juga kan so soalan saya untuk diri saya sendiri…..
“MENGAPAKAH BLOG “ALL ABOUT EPOL AZAMI” TAK ADA PEMINAT??????”
Kata cikgu sekolah rendah saya dulu, kalau soalan-soalan Kemahiran berfikir secara kreatif dan kritis (KBKK) tahap rendah macam ini, jawapan yang mesti diberikan oleh murid-murid pintar adalah: Pada pandangan saya, blog itu tidak mempunyai peminat kerana;

1. Blog anda tidak sentiasa berupdate
2. Blog anda biasa2 saja
3. Gaya penulisan anda juga biasa sahaja
4. Gambar anda tidak cantek, hensem
5. Anda sendiri tahu kenapa blog anda tiada peminat

So, begitulah jawapan2 jujur dan ikhlas daripada saya sendiri seperti murid2 darjah enam yang bakal menduduki UPSR. Komen2 itu insyaallah dapat menyedarkan saya sendiri supaya dapat mempelbagai kan mutu dan gaya penulisan di blog saya ini.

2 ulasan:

Miss Bluepinkiey berkata...

epol..rajin2 kan diri blog walking...mesti dapat peminat..hehehhe...

Unknown berkata...

hey Love is life....
thanx yaaa atas komen kamu itu....